sofiethequeen

Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Sofie - 29 maj 2015 14:34

Jag är trött. Såååå trött. Vill bara lägga mig och sova, vilket i och för sig är exakt vad jag ska göra ikväll! Dock är det ju fredag, och man vill ju inte vara helt hjärndöd och lägga sig nio, nej, vaken till minst tio är mitt måtto. 


Hahaha.

Haha.

Ha.


Ska seriöst bli skönt att få sova ut imorgon. Var förresten på utvecklingssamtal igår, och det gick bra! Vi pratade mest om hur nationella proven gick, och fick veta betygen på dom. Det var kul, tänker dock inte lägga ut betygen här. Antingen så blir jag mobbad pga. dåliga betyg, eller så kommer andra känna sig dåliga. Vill inget av dessa. 


Men gud vad fint väder det har varit de senaste dagarna! Så himla kul! Man blir bara så glad och peppad (och varm och svettig och trött pga. värmen, men aja)!


Hursomhelst så är skolan snart slut   och jag blir hela tiden påmind. Kommer sakna min klass så sjukt mycket, det är seriöst världens bästa klass! Önskar jag kunde stanna med dem hela livet! 


Nåja, nu ska jag dansa runt i hela huset, för morsan och syrran är och handlar. Hejdå!

Sofie

 

 

Random Insta - bilder


       

Tycker de är sjukt roliga, men det kanske bara är min humor.


Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards