sofiethequeen

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Sofie - 19 maj 2015 20:26

Usch! Just nu stinker jag av någon konstig blandning av deo och hudsalva. Varför?

Ni veg ju att jag har haft utslag över hela kroppen? Vi var till doktorn idag, och nu ska jag smörja in mig med TVÅ olika salvor på morgonen,kvällen och efter duschen. Varje dag. Och de luktar absolut inte gott. Blir väl till att använda perfym i skolan numera då.

Aja, ska fortsätta surfa på internet nu, tjaooo

Random snap

Av Sofie - 19 maj 2015 14:30

Tja!


Igår skrev jag i ett inlägg där det stod att jag kommer vara ett nervöst vrak efter torsdag, och det är dags att förklara varför. Vill bara säga att jag kanske låter som en jäklarns fegis nu, men detta är ganska tråkigt för mig.


Hur som helst, mitt problem är såhär;


Jag går ju i årskurs 6, och på våran skola är vi äldst. Det betyder att vi kommer behöva byta skola i sjuan. När alla hade valt skola kommer det fram att jag ska gå i en skola, medans mina vänner ska gå i en annan. Det betyder att jag kommer att vara så sjukt nervös första dagen i skolan, jag har inga vänner och allt är nytt, det springer runt en massa nior i korridorerna och man har inget "eget" klassrum. Hur ska jag klara mig där?


Nu undrar ni varför jag kommer vara så jävla nervös på torsdag, och här är svaret;


På torsdag kommer alla i klassen utom jag och två till åka och titta på den skolan, eftersom alla de ska gå där. De personer som stannar är väl trevliga, men inte direkt mina "bästa vänner". Hursomhelst kommer de stanna där hela dagen. Jag kommer alltså få ett provsmak på hur ensam och förrådd (kanske att ta i lite) jag kommer vara första dagen i sjuan. Kul. Dessutom tycker jag inte att mina vänner förstår min situation riktigt. Det säger till mig att "Jag dissar dom genom att börja i den skolan", men de fattar inte hur ledsen och arg jag är över det. Om jag hade kunnat ändra på det skulle jag göra det, men det går liksom inte.


Så, därför kommer jag vara helt förstörd på torsdag. Mina vänner har en stor plats i mitt hjärta, och vi har vart vänner sedan dagis. Det känns konstigt att vara utan dem.


Det var det, nu ska jag gå och gråta.

Sofie

Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards