sofiethequeen

Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Sofie - 18 maj 2015 14:26

Hejsan svejsan!


I'm back! Alla fall just nu... Jag är verkligen ledsen, men jag har haft sjukt mycket att tänka på... Speciellt en sak som jag inte orkar gå in på nu. 


Men så här ser min vecka ut;


Mån(idag); Inget, därför uppdaterar jag.


Tis; Hela skolan ska på "utflykt", så kommer nog försöka klämma in tid till ett inlägg efter skolan.


Ons; Kemi prov, chans till inlägg efteråt.


Tors; Kommer nog vara ett nervöst vrak efter den dagen, tar upp det i ett annat inlägg. Måste iaf packa till fredag.


Fre; Klassresa!! Möjligtvis ett ytte pytte inlägg från mobilen senare på kvällen, men antagligen inte.


Lör; Inga inlägg. Kommer hem från klassresa och ska sen direkt hem till en annan familj för att se på Eurovision.


Sön; Kommer användas till att vila ut. Förhoppningsvis ett inlägg.


Btw, vi har skaffat två Dvärgpapegojor! Tyvärr har jag ingen bild, typiskt mig, och orkar ärligt talat inte ta ett just nu, haha! Kommer antagligen bild sen. 


När det kommer till min stora passion, böcker, har jag läst ut andra delen i The Maze Runner, beställt den tredje, och läser just nu på Cirkeln. Fick den tredje boken, Nyckeln, i present (tack för det), så var tvungen att köpa det två första, och de är super bra! 


Ses (förhoppningsvis) imorgon!

Sofie

Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards