sofiethequeen

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Sofie - 21 maj 2015 14:49

Hallååå!


Jag måste bara säga en sak; Glöm det jag sa i Tisdags - Det var faktiskt inte så illa i skolan! Eftersom vi bara var tre elever där hade vi det ärligt talat väldigt slappt. Dessutom hade vi två lektioner slöjd! Ärligt talat fick jag inte så mycket gjort idag utom på slöjden, men det fick ju ingen annan heller.


Sedan blev det ännu bättre när jag kom hem och hittade denna i brevlådan:


 

Perfekt eftersom vi ska på klassresa imorgon! Det kommer ta ett tag att åka till Kolmården, så nu har jag denna och Cirkeln! 


Sen blir man ju också glad när solen skiner, vilket den absolut gjorde idag! Det var sjukt varmt! En toppen dag alltså!


Nu ska jag iallafall börja packa till imorgon! Tjau!

Sofie

Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards