sofiethequeen

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Sofie - 2 maj 2015 14:25

Tjabba!


Jag tänkte väl köra ett lite random-inlägg och berättar lite om mitt liv just nu!

 

Eftersom jag läste ut Hungerspelen för tredje gången så började jag på andra delen i The maze runner serien häromdagen! Jag läste ut första boken för ett par veckor sen, så jag tyckte det var dags att börja på denna.





 

Denna tröja har jag bott i i helgen. Den är sjukt skön men samtidigt väldigt gullig. Känner mig verkligen som en mode bloggare nu, snart släpper jag väl eget klädmärke också.


Ska ju på övernattning idag så jag köpte lite presenter åt födelsedags-barnet. Har jag berättat att jag ska på övernattning? Hahah, jag är nog senil!


 

Känner mig som värsta proffsfotografen med tanke på denna bild (eller inte).


   

Dessutom har vårat körsbärsträd börjat blomma! Så väääldigt fina blommor!


Jag har också börjat lyssna på Karlavagnen innan jag somnar, det tycker jag är så jäkligt mysigt! Haha!


Sofie 


Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards