sofiethequeen

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Sofie - 26 maj 2015 20:01

Hallå!


Idag var jag ute och sprang! Började dock dugga lite, men bara under typ två minuter, så jag kunde fortsätta.


Lite senare åkte vi in till stan, egentligen bara för att  handla kläder till min pappa, och hittade då dessa;


Se vad man kan hitta! ;) Köpte också en kjol, som jag inte lyckades få en bra bild på, och strumpor. Tyckte inte att sistnämnda var värda att visa, haha!

     

Japp, jag tog bilderna vid mitt fönster pga. dåligt ljus. 


Sjukt bra i alla fall, för att inte vara en planerad shopping runda.


Nu ska jag fortsätta dricka upp vattnet ur mitt slush-glas sak sen kolmården, baiii!


Sofie


Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards