sofiethequeen

Alla inlägg under mars 2015

Av Sofie - 13 mars 2015 15:37

Hejsan!

Som ni då kanske förstått är jag en tolvårig (snart trettonårig!) tjej som heter Sofie! På denna blogg kommer jag att skriva om allt möjligt, men kanske för det mesta min vardag! Vill ni veta hur jag ser ut finner ni mig till vänster! 


Jag har dessutom en allvarlig fråga: Kan man mikra ost i mikron? Alltså typ ostskivor som ligger på ett fat? Jag älskar smält ost men vet inte om man kan mikra den!


Hursomhelst, är det något ni vill veta om mig så är det bara att fråga! Ses i senare inlägg! 

Tidigare månad - Senare månad
Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2015 >>>

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards