sofiethequeen

Alla inlägg under augusti 2015

Av Sofie - 23 augusti 2015 03:49

Hola!

Ja, det var inte direkt igår! Hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket! Går rakt på sak med dagårdningen!
*Vad har hänt sedan sist?
*Vad händer just nu?
*Vad kommer hända?
Ganska enkel dagordning, om ni frågar mig!

Vad har hänt sedan sist?

Sommarlovet har hänt! Jag tog mig igenom det galant med resor till Gävle, Danmark samt Ullared! Men nästan inget badande, det har ju varit piss väder ända till för någon vecka sen!

Men ni vet det där med att "våran gamla klass ska ses minst en gång pål ovet" grejen? Det hände inte! XD Men, vi träffades ändå när skolan började! Föresten kom jag in på skolan där alla andra ska gå / går!! Vi sökte under sommarlovet och jag tror vi hade tur!

Vad händer just nu?

Just nu är min största prioritering skolan. Allt annat får liksom komma efter. Jag går sjuan i ny skola, och måste verkligen konsentrera mig! Annars då? Jag mår bra, lite trött bara. Händer lite roliga saker, som att jag ska få en kusin i slutet på oktober!

Vad kommer hända?

Ärligt talat vet jag inte. Jag har som sagt viktigare saker, men det känns som att jag vill börja blogga igen.

Om jag börjar blogga igen kommer det dock att ske förändringar. Jag kommer skriva mer om böcker, eftersom jag läser som bara den just nu! Har också fått upp ögonen för att skriva! Det blir oftast fanfic, men det kan hända att det blir en vanlig novell någon gång med!

Kanske ses snart! Hejdå!

Tidigare månad - Senare månad
Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards