sofiethequeen

Direktlänk till inlägg 14 april 2015

Händer inget!!!

Av Sofie - 14 april 2015 19:45

Hallå!

Vet inte om någon har märkt det men jag har inte bloggat på kanske två, tre dagar. Sen så har jag ju inte heller lovat att blogga varje dag, för jag har faktiskt ett liv utanför bloggen, tro det eller ej!

Hur som helst, så stämmer inte rubriken riktigt, det är massa saker som händer just nu, bara inga intressanta saker!


Bland annat så har vi nationella prov imorgon och på fredag, dessutom ska min klass ha disco för resten av skolan på fredag. Disco betyder att jag kommer att vara i skolan från klockan 08.00 till typ 23.00 Kul! 


Vad har jag gjort annars? Jag håller på att läsa om hela Hungerspelen trilogin och hade en liten photo shot med mina naglar! Här kommer då bilder på det och samt lite annat.

 

Jag ÄLSKAR dessa klubbor! De ser bra ut på bild OCH smakar himmelskt!

'  

Det är inte blod på tummen; det är tusch penna! Den meningen fick mig att känna mig som en treåring   


 

The making of my nails! Håller nog på att bli sjöjungfru eller någon sorts mutant...

     


Det var det! 

Sofie


 
 
Linn

Linn

14 april 2015 20:50

Fina naglar, lust att titta in på min blogg?

http://nouw.com/lienna

Sofie

16 april 2015 20:02

Tackar! Och jag tittar gärna in!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 23 augusti 2015 03:49

Hola! Ja, det var inte direkt igår! Hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket! Går rakt på sak med dagårdningen! *Vad har hänt sedan sist? *Vad händer just nu? *Vad kommer hända? Ganska enkel dagordning, om ni frågar mig! Vad har hänt ...

Av Sofie - 18 juni 2015 14:30


Idag tänkte jag visa er ett par bilder som jag tycker har med sommaren att göra! Alla bilder är från google.se!                 Jag tycker om mycket färger på sommaren, gärna varma färger!   ...

Av Sofie - 17 juni 2015 14:02

Tjaaaaaa! Hoppas ni har ett bra sommarlov hittills! Det har jag iallafall! Dock har jag två problem:   1: Jag kan inte sova. Kan inte. Varenda natt har jag vridit och vänt på mig tills jag blir galen! Jag vet inte vad det beror på, men jag har ...

Av Sofie - 15 juni 2015 16:08

Jag har återhämtat mig sen skolavslutningen nu, haha! Nej då, jag har bara tagit lite för ledigt och inte orkat sätta på datorn (för det är ju så jobbigt!). Vi hade iaf en väldigt rolig kväll! Saknar redan klassen, de var verkligen världens bästa! Be...

Av Sofie - 9 juni 2015 16:37


Hallå!   Idag testade jag en av frisyrerna som jag skrev om i förra inlägget! Det blev bara en för att jag höll på med den i evigheter, och orkade inte testa resten. Här är resultatet:     Nej, inte bild på hela flätan, men det är mest för...

Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards