sofiethequeen

Alla inlägg den 30 april 2015

Av Sofie - 30 april 2015 18:07

Hallå!
Just nu blir det väl en snabb-uppdatering från mobilen!

Så idag när jag kom hem från skolan så hittade jag en väldans bra överraskning i post lådan; nämligen min dagbok jag beställt! Det kanske låter lite barnsligt, men för ungefär en månad sen fick jag en tanke att jag ville börja dokumentera mitt liv för att kunna titta tillbaka på det senare. Det var ju i ungefär samma veva jag bestämde mig för att börja blogga också. Här är denna fina dagbok:

Såklart upp och ner. Men whatever, jag är smått stressad så...

Efter min hemkomst åkte vi in till stan (jag är en äkta lantis :) ) för att köpa presenter till en av mina kompisars födelsedag, och jag hittade då dessa:

Jag försökte se seriös ut på bild, för jag menar... Det är inte det att jag inte älskar er, det är bara det att jag inte vet hur långt vi har kommit...

Hursomhelst ska väl jag till maj brasan snart, det är typ "tradition" att alla i årskurs sex ska sjunga, så det blir ju kul.

Berättar om våran misslyckade sång imorgon, tjau!

Sofie

Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards