sofiethequeen

Alla inlägg den 15 juni 2015

Av Sofie - 15 juni 2015 16:08

Jag har återhämtat mig sen skolavslutningen nu, haha! Nej då, jag har bara tagit lite för ledigt och inte orkat sätta på datorn (för det är ju så jobbigt!). Vi hade iaf en väldigt rolig kväll! Saknar redan klassen, de var verkligen världens bästa! Bestämde dock att vi skulle ha klassåterföreningar minst en gång per år! 


Jag har iaf tagit det väldigt lugnt nu i början på sommarlovet, men det har väl inte varit toppväder direkt. Det blir det nog ändring på när värmen höjs lite; förra sommaren hoppade man i poolen och badade tills det blev för kallt, för att sedan sola tills det blir för varmt och hoppa i poolen igen, och fortsätta så! Det var tider det! 


Dessutom, om ni vill vinna en sjuuukt fin sminkspegel, gå in på Moa Murderess blogg, och var med! Har önskat mig en sån men mina föräldrar vägrar, haha! Värkar sjukt bra att sminka sig i!


Ha det bra!

Sofie

Instagram

Presentation


En sinnessjuk tjej på 13 vårar och intresse för lite allt möjligt!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vilken frisyr ska jag ha på avslutningen?
 Fläta med blommor
 Hårdonut med flätor/blommor
 Vintage roll (det sista alternativet)

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Översätt

Kolmården 2015 - klassresa

                 

Bilder

           

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder

Bildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för short quotesBildresultat för happiness is a journey not a destinationBildresultat för quotesBildresultat för short quotes

Light Purple Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards